Proxección da película 'Hidden figures' dentro do ciclo '(In)visibilidade das mulleres steam na cinematografía'

Data de celebración:

22 de abril de 2021 ás 16:30

Dirixido a

Estudantes , PAS e PDI

Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía

Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

Rúa Maxwell, s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

No salón de actos da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

O ciclo (In)visibilidade das mulleres steam na cinematografía continúa hoxe a partir das 16.30 horas coa proxección no salón de actos da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación da película Hidden figures, que narra a historia das tres primeiras mulleres afroamericanas en acadar grandes metas no seo da NASA.

O cine forum é unha aposta da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da UVigo para impulsar e dar visibilidade á muller nos ámbitos STEAM.

Anótao en:

Cartaz686.77 KB