Data de celebración:

Entrada:

De balde

No salón de graos da Facultade de Filoloxía e Tradución

A Facultade de Filoloxía e Tradución acolle os días 17 e 18 de outubro o Simposio internacional NEOS. De neofalante a falante activa dunha lingua minorizada. Ao longo de dous días expertos nacionais e internacionais debaterán sobre o neofalantismo nas linguas minoradas, o neofalante potencial e as posiblidades de converterse en falante activa destas linguas.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-10-17 09:00:00 2019-10-17 09:00:00 Simposio internacional NEOS. 'De neofalante a falante activa dunha lingua minorizada' No salón de graos da Facultade de Filoloxía e Tradución Facultade de Filoloxía e Tradución Universidade de Vigo Europe/Madrid public