The Thinking Institute

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

Coa participación de 10 relatores de prestixio internacional

Asisten: Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo; Miguel A. Correa-Duarte, director do Cinbio; Luis Liz, organizador o evento

The Thinking Institute ten como obxectivo reunir científicos de todo o mundo para discutir sobre ciencia cunha mente aberta, para que poidan xurdir novas direccións de investigación nun ambiente multidisciplinar. Organizada polo catedrático Luis Liz-Marzán e apoiada polo Cinbio, esta primeira edición desenvólvese os días 4 e 5 de xullo no salón de actos do edificio de Ciencias Experimentais coa participación de 10 relatores de recoñecido prestixio.

A asistencia ás charlas é de balde pero require inscrición previa. Os estudantes e investigadores do Cinbio teñen a oportunidade de reunirse e discutir cos relatores invitados, que tamén se reunirán en privado para unha reflexión conxunta.

Máis información

Anótao en:

Add to Calendar 2022-07-04 15:30:00 2022-07-04 19:00:00 The Thinking Institute Coa participación de 10 relatores de prestixio internacional Edificio de Ciencias Experimentais, Campus Lagoas-Marcosende Cinbio Europe/Madrid public