'Usa a lingua'

Tipo de evento

Actuacións

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na planta baixa de CCSS e da Comunicación

A Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación acolle Usa a lingua, unha actividade dirixida a promover o uso do galego organizada por un grupo de estudantes do centro, integrantes da júnior empresa Freshysweet, e  financiada grazas ás axudas a actividades extraacadémicas da Universidade. Entre as 10.00 e as 14.00 horas instalaranse diferentes postos na planta baixa da facultade, ambientados en Santiago, Combarro, Verín e Os Ancares, e o evento completarase, ás 14.20 horas, cun concerto do grupo de rap en galego Ezetaerre.

Anótao en: