V Foro Internacional de Creación na Fronteira

Tipo de evento

Cine , Conferencias , Congreso e Xornadas

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Coa animación xaponesa como eixo de análise

Asisten: Jorge Soto, vicerreitor do campus; Ana Soler, directora do grupo de investigación dx5, e José Andrés Santiago, director do foro

A Vicerreitoría do campus acolle, os días 21 e 22 de marzo, o  V Foro Internacional de Creación na Fronteira, que promove o grupo de investigación dx5 (digital & graphic art research) da Facultade de Belas Artes e que terá no anime, na animación xaponesa, o seu eixo de análise. Baixo o título de Anime. Unha perspectiva transdisciplinar, este simposio reúne como conferenciantes a doce expertos e expertas nesta manifestación cultural, chegados de universidades de Xapón, Suecia, Reino Unido, Hungría e Turquía.

Anótao en:

Programa do foro2.78 MB