VIII Torneo Internacional de Xadrez Campus de Ourense

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Club Xadrez Ourensán Universitario coa colaboración da Universidade de Vigo

Pavillón de deportes do campus

Polideportivo Universitario. Campus As Lagoas, 4.º piso
32004 Ourense

Tipo de evento

Competición

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

No pavillón de deportes do campus

Os días 2 e 3 de xullo, o pavillón de deportes do campus de Ourense acollerá a celebración do VIII Torneo Internacional de Xadrez Campus de Ourense. A cita volve á palestra con dous días de competición, un centrado na modalidade de xadrez rápido e outro na modalidade lóstrego, e coa participación de máis de 80 xogadoras e xogadores, entre eles grandes mestres e mestres internacionais deste deporte. Como en anteriores edicións, o torneo está organizado polo Club Xadrez Ourensán Universitario coa colaboración da Universidade de Vigo e co patrocinio, ademais da UVigo, do Concello de Ourense e da Deputación de Ourense. Jaime Viso, tesoureiro do club organizador, é o director do torneo.

Máis información

Nova no Duvi