Workshop de presentación do proxecto europeo SIRMA

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

Na sede cidade da Escola de Enxeñería Industrial

O paraninfo da sede cidade da Escola de Enxeñería Industrial acolle o workshop de presentación do proxecto europeo SIRMA, dirixido ao fortalecemento da xestión do risco de infraestruturas na zona atlántica.

A inauguración do encontro será ás 08.30 horas e contará coa participación do reitor da Universidade de Vigo, Manuel Reigosa; o coordinador do proxecto José C. Matos, profesor da Universidade do Minho:  Pablo Izquierdo, secretario da Escola de Enxeñería Industrial, e a profesora Belén Riveiro, representante local do comité organizador.

Máis información

Workshop de presentación do proxecto europeo SIRMA

Inscrición no workshop: http://bit.ly/36DCikj

Anótao en:

Add to Calendar 2020-01-14 08:30:00 2020-01-14 08:30:00 Workshop de presentación do proxecto europeo SIRMA Na sede cidade da Escola de Enxeñería Industrial Escola de Enxeñaría Industrial - Sede Cidade, Rúa Torrecedeira 86 Grupo de Xeotecnoloxías Aplicadas da Universidade de Vigo Europe/Madrid public