Xornada 'Avaliar en Educación Infantil e Primaria'

de balde

Modalidade

No salón de graos de Ciencias da Educación e do Deporte

A Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte acolle a xornada Avaliar en Educación Infantil e Primaria, dirixida polas profesora da Área de Didáctica da Expresión Plástica Cristina Varela e Begoña Paz, e que ten como obxectivo abordar o papel que ocupa a avaliación no proceso de ensinanza-aprendizaxe, co fin de analizar e identificar, mediante unha metodoloxía participativa, as claves para deseñar e pór en marcha un proceso de avaliación creativa na aula.

A xornada ábrese ás 16.00 horas co relatorio Estratexias didácticas: avaliación, da pedagoga e educadora social Sonia Pintos, técnica de Xuventude no Concello de Soutomaior, experta e asesora en diferentes proxectos de innovación e intervención sociocomunitaria. Esta presentación verase sucedida, de 17.00 a 19.30 horas, polo obradoiro Ferramentas de avaliación creativa, aberto á participación de 20 alumnos e alumnas.

Anótao en:

Cartel das xornadas1.24 MB