Data de celebración:

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na sala Emilia Pardo Bazán. Soto do edificio de Ferro

O campus de Ourense acolle a mesa redonda Visibilización en positivo! Rachando o teito de cristal dende o deporte. A cita, organizada polo profesor do Departamento de Análise e Intervención Psicosocioeducativa Millán Brea coa colaboración da Unidade de Igualdade e a Asociación Universitaria de Ciencias da Educación AUCE, reunirá a seis deportistas internacionais de alto nivel e de diversas modalidades co obxectivo de valorizar o deporte feminino.

Máis información

Nova no Duvi:

Anótao en:

Add to Calendar 2019-06-26 11:00:00 2019-06-26 11:00:00 Xornada 'Visibilización en positivo! Rachando o teito de cristal dende o deporte' Na sala Emilia Pardo Bazán. Soto do edificio de Ferro Edificio de Ferro Millán Brea Europe/Madrid public

Cartaz369.34 KB