Xuntanza para a creación dun espazo unitario galego en defensa da investigación

• Xornadas

Data de celebración:

22 de xaneiro de 2020 ás 18:00

Dirixido a

Estudantes e PDI

Persoal investigador

Edificio Miralles

Praza Miralles s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Presencial

A sala I do edificio Miralles acolle unha xuntanza informativa que ten como finalidade a creación dun espazo unitario galego en defensa da investigación. Esta reunión enmárcase nunha serie de eventos polos campus galegos, que tratan de informar ás comunidades universitarias sobre a realidade da investigación en Galicia. A iniciativa está impulsada por diversos colectivos do ámbito da I+D+i galego que apostan pola unión de todos os axentes para xerar "unha consciencia xeral da gravidade das problemáticas que atravesan á investigación en Galicia e que afectan a todas as persoas que desempeñan labores de investigación no país, independentemente do seu perfil laboral e de que o fagan con vinculación contractual ou non".

Anótao en:

Add to Calendar 2020-01-22 18:00:00 2020-01-22 18:00:00 Xuntanza para a creación dun espazo unitario galego en defensa da investigación Impulsada por Colectivo Posdoutoral de Galicia, Plagtis e Asemblea de Investigadoras de Compostela Edificio Miralles Persoal investigador Europe/Madrid public

Cartaz da xuntanza250.72 KB