XXIX Semana de Cine Submarino

36202 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

No Teatro Afundación

A segunda xornada da XXIX edición da Semana de Cine Submarino arraca coa proxección dun documental que forma parte da produción máis aclamada do mundo sobre a vida dos océanos, Planeta Azul, da BBC. Neste dia proxectase un capítulo da segunda tempada, o titulado O océano. Trátase dunha visión do mar moi pouco habitual xá que chega a recunchos que só esta serie foi capaz de gravar amosando a faceta máis sorprendente e cativadora da vida mariña. O segundo audiovisual que se verá este día é Mar, a última fronteira: Continente, un traballo asinado polo portugués Nuno Sá. A viaxe que propón este audiovisal leva ao espectador a un das montaña submarinas máis grandes de Europa, o Banco Gorringe.

Este segundo día a Semana de Cine Submarino conta co fotógrafo e mergullador luso Nuno Sá como invitado, que participou, ademais, en dous capítulos de Blue planet II, traballo que lle foi recoñecido cun Bafta. Ademais, Sá é o fundador da primeira productora portuguesa deste tipo de documentais, a Atlantic Ridge Productions.

Anótao en: