A entidade achegará 700.000 euros cara ano, durante os dous próximos

O Banco Santander destina 1,4 millones de euros á UVigo para accións educativas, emprendemento, empregabilidade e dixitalización

O reitor e o director territorial do banco asinaron hoxe a renovación do convenio

• Universidade e empresa
Mª del Camen Echevarría DUVI 16/01/2020

Educación, emprendemento, empregabilidade impulso á transformación dixital son os eixos estratéxicos de colaboración do convenio asinado este mediodía entre o reitor da Universidade de Vigo, Manuel Reigosa, e o director territorial en Galicia do Banco Santander, Víctor Menéndez, en representación do presidente de Santander Universidades, Matías Rodríguez. O acordo rubricado hoxe, que renova a colaboración que desde o ano 2004 manteñen ambas as dúas institucións, prolongarase por un prazo de dous años, con dúas prórrogas tácitas dun ano de duración e unha achega económica global anual de 700.000 euros.

Matías Rodríguez, presidente de Santander Universidades, sinala que el convenio “pon o foco en el desenvolvemento de programas que contribúen ao cumprimento dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible, sobre o que destaca a educación de calidade” e concretou que os esforzos se van a centrar en impulsar “bolsas e axudas que promovan unha educación inclusiva e a equidade educativa, o recoñecemento da excelencia académica de estudantes de grao e o apoio a iniciativas que impulsen a cultura emprendedora” entre outros proxectos. Pola súa banda, o el reitor da Universidade de Vigo, Manuel Reigosa destacou “o apoio dun socio estratéxico en misións básicas da universidade, primeiro a través do respaldo aos nosos programas de bolsas para o alumnado, pero tamén dotando os premios de excelencia Santander Universidade de Vigo para alumnado de grao e máster, ademais de participar en outros ámbitos”. Para Reigosa “Santander Universidades é unha axuda enorme para as universidades e unha aposta decidida pola educación superior que nos axuda a ser máis fortes”.

Colaboración de contido docente e apoio á actividade académica

O convenio de colaboración asinado este xoves no despacho do reitor vigués traducirase no desenvolvemento de accións de contido docente e de apoio á actividade académica. Así, dentro do eixo estratéxico de educación, aparecen contemplados os programas Santander Universidade de Vigo e bolsas e axudas á educación inclusiva e equitativa (axudas de transporte, comedor, discapacidade, etc) e os Premios de Excelencia Santander Universidade de Vigo para alumnado de grao e máster.

Pola súa banda, no eixo estratéxico correspondente a emprendemento o acordo recolle explicitamente os programas de promoción da cultura emprendedora, a innovación e a transferencia, como os Premios Incuvi, a aula Emprende e o espazo de coworking. No eixo empregabilidade, aparece recollido o programa Destrezas de formación en habilidades e competencias profesionais, mentres que o impulso á transformación dixital, continuará materializándose a través de accións como o Campus Dixital Multimedia, a app universitaria ou TIUI. Nestes dous ámbitos, o reitor vigués destacou o forte compromiso da Universidade de Vigo co emprendemento e a transferencia “que constitúen un dos nosos sinais de identidade e Santander Universidades participa en todos os nosos programas de promoción do emprendemento nas distintas etapas, así como no programa Destrezas de formación en habilidades e competencias profesionais, que permitirá mellorar a empregabilidade das nosas tituladas e titulados”.

Así mesmo, o convenio contempla que a UVigo e Santander Universidades continuarán dedicando de forma preferente a súa atención e recursos ao desenvolvemento do proxecto Tarxeta Universitaria Intelixente e á app universitaria, dentro do proxecto appCRUE, como soporte de funcionalidades académicas de alto valor engadido, co obxectivo de mellorar a xestión administrativa e académica e con iso a calidade do servizo que se presta aos membros da comunidade universitaria.