Gabriel Alén felicitou a Manuel Reigosa pola súa reelección á fronte da UVigo

O reitor reúnese co delegado da Xunta en Ourense

No encontro repasaron as demandas da institución académica en relación coa administración autonómica

• Reitor
DUVI Ourense 27/05/2022

Este venres, Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo, reuniuse con Gabriel Alén, delegado territorial da Xunta de Galicia en Ourense. No encontro participaron tamén o vicerreitor en funcións José Luis Míguez (de Planificación e Sostibilidade) e a próxima vicerreitora do campus de Ourense, Elena Rivo. Na xuntanza Gabriel Alén trasladoulle os seus parabéns ao responsable académico tras a súa reelección recentemente á fronte da UVigo e desexoulle “unha etapa exitosa”. Igualmente, os responsables institucionais fixeron repaso durante o encontro das demandas do campus de Ourense en relación á administración autonómica.