Vicerreitoría de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria

• Maruxa Álvarez Jiménez
    Directora de Área de Emprego e Emprendemento
    emprego@uvigo.gal

• A promoción e a difusión da oferta académica da universidade, así como a proxección da universidade na vida cultural e deportiva do territorio de influencia da Universidade de Vigo.
  • As relativas á captación e ao acceso do alumnado da universidade.
  • As correspondentes ao aloxamento e ao transporte.
  • As de organización, fomento, celebración e seguimento de actividades de extensión universitaria, así como de atención e información á comunidade universitaria.
  • O recoñecemento de créditos ao estudantado pola realización de actividades universitarias complementarias, así como a convocatoria, xestión e recoñecemento de prácticas externas.
  • As relacionadas co recoñecemento, defensa e vixilancia dos dereitos e deberes do estudantado, incluídas as relativas á avaliación e á cualificación do alumnado.
  • A proposta e a xestión de actuacións para mellorar a formación transversal do estudantado.
  • A supervisión da execución dos procesos para conceder bolsas e axudas convocadas por outras institucións públicas ou privadas, incluída, se é o caso, a presidencia ou a representación da universidade nos distintos órganos que se constitúan para a súa xestión.
  • As relacionadas co fomento do emprego e do emprendemento do estudantado.
  • O deseño, planificación e xestión dos programas de mobilidade e intercambio no marco do Estado.
  • As relativas ás relacións da universidade cos seus egresados e egresadas.
  • As referidas á convocatoria de bolsas propias no ámbito das competencias delegadas nos puntos anteriores e os seus procedementos derivados.
  • As referidas á convocatoria e concesión das bolsas de estudo propias destinadas a subvencionar as actividades académicas do alumnado da universidade.

Axenda

Edificio Miralles