Feitos no marco do proxecto Conecta

Alumnado da ESO expón os seus traballo de cultura clásica na Facultade de Historia

Na iniciativa participou case unha vintena de rapazas e rapaces

• Congresos e xornadas
  • Académica
DUVI Ourense 16/04/2024

Case unha vintena de estudantes de terceiro curso de Educación Secundaria Obrigatoria do Colexio Santo Ángel (Calasancias) de Ourense expuxeron este luns na Facultade de Historia do campus traballos sobre o mundo clásico que realizaron no marco do proxecto Conecta. Trátase dunha actividade posta en marcha o pasado curso académico polo Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio (GEAAT) e a Facultade de Historia.

Na iniciativa participaron rapazas e rapaces que cursan a materia de Cultura Clásica, impartida pola historiadora e egresada da Facultade de Historia do campus de Ourense Marta López. A primeira actividade consistiu na visita de Susana Reboreda, profesora da Área de Historia Antiga da UVigo, ao centro educativo, onde lles falou sobre o mundo clásico en consonancia co curriculum da materia. A partir de aí, o alumnado, dividido en grupos, elaborou traballos, en formato infografía, sobre unha listaxe de temas propostos que abrangueron desde a muller na mitoloxía clásica, en Grecia e en Roma ata a infancia nesas dúas culturas.

Os resultados dos traballos foron expostos por cada grupo de escolares na Facultade de Historia, amosando a organización da actividade a súa satisfacción polos bos resultados acadados e felicitando por eles a rapazas e rapaces. Na súa visita ao campus as e os escolares foron recibidos por Julio Prada, decano da Facultade de Historia, e coñeceron tamén o Laboratorio de Arqueoloxía e a Biblioteca Rosalía de Castro.