Aberta na sala de Restauración ata o vindeiro 25 de xaneiro
Belas Artes captura a alma das empresas en ‘Brand Book’13’
A mostra recolle os manuais corporativos creados por alumnado da facultade para tres empresas fictic
Está pensada para atraer ao público, provocar o interese dos consumidores e facilitar a ‘venta’ de produtos ou de marca, tanto en empresas privadas como en outro tipo de organizacións. Nun mercado tan competitivo e cambiante a imaxe corporativa dunha empresa é un dos seus elementos máis importantes e ten que recoller a súa alma, “a súa personalidade, a súa razón de ser”. Unha característica diferenciadora recollida en Brand Book 13, unha exposición dos traballos de 35 alumnos de último curso da facultade de Belas Artes e coordinada pola profesora do centro Ana Soler. Ata o vindeiro 25 de xaneiro, a sala de Restauración servirá de mostrario dos manuais corporativos que os estudantes de Proxectos de Deseño idearon para tres empresas empresas ficticias: Plant’s, unha zapatería ecolóxica; Tataki, un restaurante xaponés de fusión mediterránea; e Trip’s, unha axencia de viaxes.
Logotipos, cartelería, menús, packaging, trípticos e toda variedade de papelería, dende tarxetas de visita ata sobres, tentarán amosar a creatividade desenvolvida por estes iniciados deseñadores para conseguir que as empresas “transmitan mensaxes en diversas contornas”. A importancia de dispor dun bo manual corporativo radica en que a personalidade da empresa configurará “o seu posicionamento e sentará as bases dunha estratexia empresarial” na que se definirá dende o estilo de xestión ata o modelo organizativo.