Alumnado de Publicidade e Relacións Públicas promove unhas eleccións ficticias con sete candidatos
Comeza a ‘batalla’ electoral en CCSS e da Comunicación
Os comicios celebraranse a mediados de maio
Vívese un ambiente electoral na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación. Alumnado de terceiro e cuarto de Publicidade e Relacións Públicas xógase case un cuarto da nota da materia Técnicas de comunicación electoral coa celebración dunhas eleccións ficticias ás que se presentan sete candidatos co obxectivo final de ser o máis votado. “Trátase de que o estudante poña en práctica os coñecementos teóricos impartidos en clase e comprobe de primeira man que elementos comunicativos entran a formar parte dunhas eleccións políticas”, explica o profesor Xosé Rúas, responsable da materia. Este martes comezou a campaña electoral coa pegada de carteis por parte dos candidatos.
Con motivo da adaptación do plan de estudos a Boloña, desta volta desenvólvense dúas campañas electorais simultáneas, unha na que concorren os partidos políticos formados por estudantes do grao e outra na que participan os alumnos e alumnas do último curso de licenciatura. Unha das novidades que presenta este “xogo de rol” que leva celebrándose no centro dende hai máis de dez anos, é a integración de eleccións primarias na práctica. “Dado o número de alumnos da materia de grao, os 16 candidatos que se presentaron nun principio quedaron reducidos a catro, os máis votados pola propia clase”, aclara Rúas, que engade ademais que este tipo de actividades fomentan o traballo en equipo “e a necesidade de que os estudantes se coordinen e asuman responsabilidades”.