A asociación Graphis New York premia a Xosé Teiga, profesor no Máster en Dirección de Arte Publicita
O mellor do deseño gráfico dá clase no campus
Convértese no primeiro director creativo galego en recibir este recoñecemento internacional
O Máster en Dirección de Arte Publicitaria da Universidade está de noraboa. Un dos seus docentes, Xosé Teiga, acaba de ser recoñecido con dous premios pola Graphis New York, unha institución de relevancia internacional no eido do deseño gráfico. Este organismo edita unha publicación que recolle os mellores traballos de comunicación, fotografía e publicidade de todo o mundo e premiou a Teiga con dous galardóns que o converten no primeiro deseñador gráfico galego en recibir este recoñecemento. “É un dos logros máis importantes da miña carreira, pero tamén unha gran responsabilidade como profesional porque esixe manterse”, explica o propio Xosé Teiga, que conta con máis de 90 galardóns no seu haber.
Para este director creativo, que compaxina o seu labor docente na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación co seu traballo na axencia de publicidade coruñesa Unlimited Creative Group, os dous premios Graphis axudan á promoción do talento galego fóra de España “xa que esta institución edita un libro recompilatorio que vende e distribúe por todo o mundo”, comenta o docente. Esta distinción sitúa a Teiga na primeira liña dos deseñadores gráficos nacionais, gañando ademais o respecto dos seus compañeiros de profesión. “Recibín felicitacións de deseñadores gráficos de Cataluña, Madrid, Estados Unidos... e decateime da importancia deste premio, pois non imaxinaba que tivese tanta repercusión”, apunta.
Teiga foi premiado pola identidade corporativa que deseñou para un estudo de fotografía con sede en Madrid e Galicia co eslogan The Black Shooter, “que se traduce como o tirador negro xa que todos os fotógrafos van vestidos de negro e disparan coa súa cámara”, explica o director creativo. Este deseño permitiulle gañar dous premios, un polo logotipo que se basea nun coello asustado que fuxe do fotógrafo, e outro pola elaboración dun catálogo no que se recolle un resumo do traballo feito pola empresa ao longo dos anos.