Augal 2018-2019. Proxección de 'Gallo'

Tipo de evento

Charlas e seminarios , Cine y Xornadas

Entrada:

de balde No es necesaria reserva.

Coa participación do produtor executivo Sergio Frade

No marco da novena edición da Máster Class Audiovisual Galego Augal, que os profesores Miguel Anxo Fernández e Paulino Pérez promoven co patrocinio da Axencia Galega das Industrias Culturais (Agadic), o plató de cine da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación acolle a proxección da longametraxe documental Gallo, complementada cun coloquio co seu produtor executivo, Sergio Frade, que será presentado pola profesora Silvia García Mirón.

Anótalo en:

Add to Calendar 2019-12-12 16:00:00 2019-12-12 16:00:00 Augal 2019-2020. Proxección de 'Gallo' Coa participación do produtor executivo Sergio Frade Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Agadic Europe/Madrid public