Jose Pita Castelo

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 9
P01M171V01 M171303 Xestión do Deseño OP 20
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 52
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 45
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 56
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
P01M171V01 M171303 Xestión do Deseño OP 10
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 78
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 24
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 0.0
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 57
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 50
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 0.0
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 45
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 7
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 54
2015/2016
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 37
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 40
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 75
2014/2015
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 60
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 54
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
2013/2014
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M006V01 M006111 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 64
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 79
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 5
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
204110V01 204110311 Marketing público OP 0.0
204110V01 204110341 Marketing público OP 0.0
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
2012/2013
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 6
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 61
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
204110V01 204110341 Marketing público OP 0.0
204110V01 204110311 Marketing público OP 0.0
104011V01 104011204 Dirección comercial II TR 0.0
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 6
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 75
2011/2012
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
204110V01 204110311 Marketing público OP 0.0
204110V01 204110341 Marketing público OP 0.0
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 18
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 70
V03M106V01 M106102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 115
2010/2011
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 50
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 64
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 60
104011V01 104011203 Dirección comercial I TR 0.0
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 60
2009/2010
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
LEEV01 305010032 Marketing LE 0.0
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
104011V01 104011623 Publicidade e outras ferramentas de comunicación comercial para a dirección de empresas OP 0.0
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB 0.0
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
291011V01 291011211 Administración de empresas e organización da produción OB 0.0
104011V01 104011203 Dirección comercial I TR 0.0
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5

Día de la semana
Luns
Fecha de inicio
2019-09-02
Fecha de fin
2020-07-30
Rango de horas
09:30 - 11:30
Lugar
Lab 0.1, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuatrimestre
Anual (2019/2020)
Día de la semana
Luns
Fecha de inicio
2019-09-02
Fecha de fin
2020-07-30
Rango de horas
14:30 - 15:30
Lugar
E/4-16, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuatrimestre
Anual (2019/2020)
Día de la semana
Mércores
Fecha de inicio
2019-09-02
Fecha de fin
2020-07-30
Rango de horas
10:00 - 13:00
Lugar
Decanato, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuatrimestre
Anual (2019/2020)

2019/2020

Plan de Comunicación para o Club Deportivo Choco - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

A influencia do subconsciente na toma de decisións do consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Implantación de robots de servizo no departamento de recepción: análise da perspectiva actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Coñecemento e estudo do traballo da Fundación Menela - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marketing bancario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Turismo de Cruceiros- Unha aproximación ós portos galegos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de Marketing para unha nova marca de roupa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O impacto económico do Salón do Automóbil -Vehículo Novo- en Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Marketing On-line na Pequena e Mediana Empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Análise da estratexia de comunicación política. Aplicacións da propaganda electoral Nazi á política española actual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007