Pablo Cabanelas Lorenzo

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V02 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 35
V06M101V02 M101207 Practicum OB 0.0
V06M101V02 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 8.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 6.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 41
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 35.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 0.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 49.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 3.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
2015/2016
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 68.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 71.00
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 0.00
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 15.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 6.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
2014/2015
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03M122V01 M122209 Traballo de Fin de Máster OB 0.00
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 12.00
V02M123V01 M123115 Marketing das Bio-Industrias e Xestión Comercial OP 0.00
306011V01 306011625 Investigación de mercados OP 0.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 56.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 12.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 72.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
2013/2014
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
306011V01 306011625 Investigación de mercados OP 0.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
V03M122V01 M122209 Traballo de Fin de Máster OB 0.00
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 14.00
V08G210V01 G210203 Empresa: Organización da empresa FB 93.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 132.00
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 6.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 50.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 10.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 34.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 29.00
2012/2013
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 34.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 29.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 11.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 58.00
V03M107V01 M107109 Innovación Social, Redes e Emprendeurismo OB 10.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 60.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 90.00
2011/2012
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 60.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 75.00
V03M036V01 M036110 Creación de Capacidades e Control da Innovación OB 10.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 70
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 11.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 30.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 24.00
V03M107V01 M107109 Innovación Social, Redes e Emprendeurismo OB 10.00
V03M106V01 M106106 Construción Social, Desenvolvemento e Competitividade OB 10.00
2010/2011
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03M036V01 M036110 Creación de Capacidades e Control da Innovación OB 10.00
V03M043V01 M043106 Construción Social, Desenvolvemento e Sustentabilidade OB 10.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 105.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 60.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 75.00
V06M027V01 M027203 Marketing Internacional OB 30.00
2009/2010
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06M027V01 M027203 Marketing Internacional OB 29.00
V03M043V01 M043106 Construción Social, Desenvolvemento e Sustentabilidade OB 10.00
V03M036V01 M036110 Creación de Capacidades e Control da Innovación OB 10.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
306011V01 306011204 Dirección comercial TR 0.00

Día de la semana
Martes
Fecha de inicio
2019-09-01
Fecha de fin
2020-01-26
Rango de horas
09:30 - 13:30
Lugar
Despacho 24, E. U. de Estudos Empresariais
Cuatrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día de la semana
Mércores
Fecha de inicio
2019-09-01
Fecha de fin
2020-01-26
Rango de horas
10:30 - 12:30
Lugar
Despacho 24, E. U. de Estudos Empresariais
Cuatrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)

2019/2020

Estratexias do marketing dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Marketing dixital en redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de marketing: os "Lead User" como fonte de co-creación nunha contorna de innovación aberta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A economía circular: oportunidades e retos en Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Consecuencias do Brexit: que pasará coas empresas españolas? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Exportación de soia arxentina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Internacionalización da empresa TOUS - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
ORPAGU: historia dunha evolución - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de mercadotecnia internacional: introdución do programa TRAINING de Bureau Veritas en Colombia e na rexión andina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

A viaxe dos nosos datos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marketing de Micro-Influercers: O poder do e-WOM - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Community Manager e a nova comunicación empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As empresas e as redes sociais
- Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de internacionalización de Artesanías de Colombia: identificación dun socio potencial en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O mercado da cervexa artesanal en EEUU - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O mercado de viño en Canadá: recomendacións para un exportador español - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Oportunidades de mercado para os aceites de oliva virxe extra DOP Priego de Córdoba en Alemaña. Caso de estudo: Almazaras da Subbética - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Exportación española a Xapón: oportunidades e acceso ao complexo mercado nipón - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Sector pesquero: búsqueda e análise de países para a exportación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de Internacionalización de Pesciro S.L.U. en China - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto de internacionalización de Sociedad Textil Lonia S.A.: CH Carolina Herrera no Canadá. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Exportar metal para empresas de automoción en Marrocos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Importación de mel cubana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias de internacionalización para os pequenos produtores de cacao fino de aroma da provincia do El Oro-Ecuador, no marco do acordo comercial entre o Ecuador e a Unión Europea - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desenvolvemento dunha cadea de calzados de venda polo miúdo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Destino Kaluga: transfert da produción no sector automobilístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As redes sociais e a diferenciación na relación co cliente mediante as novas tecnoloxías no sector turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Social Selling: desenvolvemento das relacións e xeración de novas oportunidades de negocio" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A co-creación como estratexia de marketing: Propostas para canalizar a relación cliente empresa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coopetir: O xogo de colaborar co teu competidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Internacionalización de Mercadona - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O papel das redes sociais na mellora da competitividade comercial da empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Cómo inflúe a mercadotecnia e a publicidade no comportamento do consumidor? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A xestión dos clientes en la empresa para conseguir a lealdade. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A XESTIÓN DAS RELACIÓNS CÓS CLIENTES. Unha aproximación ó marketing relacional de Thermomix - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007