Fernando Tellado González

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 30
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 68
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 75
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 30
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 10
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 10
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 75
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 53
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
V02M066V08 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 45
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 75
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 10
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 10
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 75
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 20
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
V02M066V01 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 45
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 15
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 75
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 10
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 10
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 45
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 10
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 10
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 15
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 90

    Face-to-face mentoring fixed schedule

    Teacher has an offer of face-to-face mentoring at fixed hours with the following schedule:

    Weekday
    Mércores
    Range of hours
    10:00 - 12:00
    Place
    pabellón 2, planta baja, despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
    Quarter
    1º Cuatrimestre (2023/2024)
    Weekday
    Mércores
    Range of hours
    13:00 - 15:00
    Place
    pabellón 2, planta baja, despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
    Quarter
    1º Cuatrimestre (2023/2024)

    2022/2023

    A importancia dos prerrequisitos lectores na educación infantil. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da conciencia fonolóxica en educación infantil. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe lectora en español en alumnado de entre 3 e 12 anos que non fala o idioma - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Afectan as dificultades da linguaxe oral para a adquisición lectora en Educación Infantil? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dificultades específicas da lectura: Programas de intervención en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Educación para a saúde: un programa de prevención de drogodependencias para adolescentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias didácticas para desenvolver o pensamento creativo en educación secundaria, bacharelato e formación profesional: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo da motivación para a lectura. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Existen estratexias chave para facilitar a aprendizaxe lectora? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Linguaxe positiva e interese do estudante: Análise de sentimento en vídeos educativos en YouTube - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Coñecemento que presentan os docentes de formación profesional sobre o alumnado con Trastorno por Déficit de Atención con Hiperactividade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Bases neuroanatómicas da dislexia: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As dificultades na lectura no alumnado con Discapacidade Intelectual: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Son necesarias as habilidades sociais para o desempeño do traballo dos TCAEs? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Que perspectiva teñen os profesionais técnicos e os deportistas sobre a psicoloxía deportiva nas lesións? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programa de educación emocional para a FP. "Emerxencia emocional". - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Trastorno do Espectro Autista e a adquisición da lectura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A relación entre a motivación e o rendemento escolar no alumnado de formación profesional (FP). - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A Comorbilidade Entre O Trastorno Por Déficit De Atención E Hiperactividade E O Trastorno Específico de Aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención psicopedagóxica da dislexia baseada nas TIC - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    TDAH: tratamento farmacolóxico versus tratamento multimodal. Revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Repercusión do maltrato infantil no rendemento académico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión bibliográfica sobre o neurodesenvolvemento en adolescentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión da posible relación entre o uso de videoxogos e o rendemento académico do alumnado de educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Como afectan os problemas de conduta e desenvolvemento ao proceso de ensinaza-aprendizaxe dentro da aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As dificultades da ortografía na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da conciencia fonolóxica en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A dislexia na Educación Primaria: unha investigación acerca da súa detección e intervención no ámbito educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia da dislexia no ámbito académico: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia do tamaño, tipo e espazado da letra en alumnos con dificultades lectoras: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Percepción da autoeficacia no alumnado do ciclo de fp de emerxencias sanitarias do I.E.S Ricardo Mella de Vigo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O mandato normativo de educación inclusiva. Análise do caso das persoas con discapacidade en estudos de formación profesional (FP) en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias de comprensión lectora en inglés como segunda lingua: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación da tolerancia á frustración e do nivel de habilidades sociais do alumnado da FP IES RICARDO MELLA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Relación entre a conciencia léxica, a conciencia silábica, a conciencia intra-silábica e a conciencia fonémica como requisitos previos do lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da situación dos primeiros auxilios na enseñanza. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Efectividade do Neurofeedback como tratamento no alumnado con TDAH. Resultados a partir dunha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Existe unha idade ideal para aprender a ler? Unha revisión teórica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Conciencia fonolóxica, lectoescritura e TIC - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Coñecementos e hábitos sexuais en alumnado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Cerebro e Dislexia. Unha Revisión Sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Metodoloxías didácticas activas e recursos TIC aplicados ao módulo marketing turístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A conciencia fonolóxica no inicio lector. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da FCT na formación profesional de sanidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise sobre coeducación na Formación Profesional: a segregación ocupacional por xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Intervención en conciencia fonolóxica nun grupo de alumnos de 5º curso de infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Lectura global con pictogramas para o desenvolvemento de rutinas a través da música en galego en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    - O síndrome de Joubert no aula de 3 anos de infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Tipos de violencia en contextos escolares: percepción do alumnado de primaria e secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Transferencia de Estratexias de Lectura entre la Lingua Nativa e la Lingua Extranxeira - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Xogos para motivar a lectura en nenos con dislexia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación dos coñecementos docentes sobre lectoescritura emerxente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Actuación enfermeira en consultas de atención primaria ante Violencia de Xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    a educacion dende o punto de vista do xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Procesos PASS e rendemento na materia de música en estudiantes de primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Narrativas Transmedia para conectar co alumnado. Participación e comunicación multicanal nas aulas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Revisión teórica sobre a efectividade das TIC no ensinanza secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre funcións executivas e comprensión lectora en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre funcións executivas e comprensión lectora no alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación existente entre as funcións executivas e a comprensión lectora en alumnos/as de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Innovación educativa: o fenómeno dos escape room nas aulas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención con Hipertexto en procesos cognitivos e procesos lectores en alumnado de 4º de educación primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Adaptación do Ciclo Medio de Cociña e Gastronomía ó alumnado con síndrome de Asperger - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    TDAH,Dificultades en comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    o vocabulario como prerequisito lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Neurociencia e ensinanza-aprendizaxe das matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Investigación das dificultades de aprendizaxe na escritura en educación infantil a través dos softwares educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención en coñecemento fonolóxico e en coñecemento alfabético nun grupo de 4º de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Relación entre as funcións executivas e a comprensión lectora en alumnos de 2º e 4º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre funcións executivas e comprensión lectora co alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre funcións executivas e comprensión lectora en alumnado de 1º e 3º de E.S.O. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre Funcións Executivas e Comprensión Lectora en Alumnos de Formación Profesional e Formación Profesional Básica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programa de intervención individualizado para a mellora do proceso lector - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Perfil do alumnado do ciclo formativo de Guías, Información e Asistencia Turística, ás súas perspectivas futuras e a Formación en Centros de Traballo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programa de habilidades lectoras en alumnos de sexto curso de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención en conciencia fonolóxica e coñecemento alfabético nunha aula de 5º de 2º ciclo de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Métodos de intervención para trastornos do espectro autista nun aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da conciencia fonolóxica como precursora do éxito lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A adquisición da conciencia fonolóxica en estudantes de 5º curso de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe do español a nenos/as inmigrantes chinos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Relación entre funcións executivas e comprensión lectora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención en comprensión lectora no ámbito da discapacidade intelectual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención para a mellora da comprensión lectora en dúas alumnas con Síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A metodoloxía da lectoescritura na educación infantil: como inflúe ésta na sua aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aspectos que inflúen no desenvolvemento da lectura dos suxeitos con discapacidade auditiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenrelo dun programa de intervención da Conciencia Fonolóxica en alumnos de 4º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención con Hypertexto en alumnos de 1º e 2º de Educación Primaria: Influencia nos Procesos Cognitivos de Atención/Planificación e en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención con Hypertexto en alumnos de 1º e 2º de Educación Primaria: Influencia nos Procesos Cognitivos de Simultáneo/Sucesivo e en procesos léxicos e sintácticos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A educación inclusiva na Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Actividade física e rendemento académico en alumnos de formación profesional básica da provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo das relacións entre a percepción espacial e a grafomotricidad nun grupo de alumnos de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Neurociencia: cando e cómo comezar o aprendizaxe da lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Gafomotricidade e prescritura nun alumno con N.E.E. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Métodos e estratexias para mellorar os problemas atencionais en nenos con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión crítica sobre os métodos empregados para o tratamento das dificultades de articulación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de mellora de habilidades lectoras en quinto de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento dun programa de intervención en prerrequisitos lectores en alumnos de 6º curso de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento da linguaxe na etapa de Infantil a través do test E.L.C.E. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Prerrequisitos lectores nun grupo de alumnos de tres anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Prerrequisitos lectores. Análise da evolución dos alumnos/as de quinto de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención en habilidades fonológicas en alumnos de 5 a 6 años de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención nas habilidades lectoras en alumnos de sexto de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007