José Luis Diéguez Ruibal
Profesor/a asociado/a T3
Department
Teaching
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O02M066V05 | M066101 | Orientación e Función Titorial | OB | 18 |
P02G110V01 | G110305 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil | FB | 105 |
P02G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 28 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110305 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil | FB | 120 |
P02G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 30 |
O02M066V04 | M066101 | Orientación e Función Titorial | OB | 9 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 8 |
P02G110V01 | G110305 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil | FB | 105 |
P02G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 30 |
O02M066V06 | M066101 | Orientación e Función Titorial | OB | 9 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110305 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil | FB | 105 |
P02G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 75 |
O02M066V06 | M066101 | Orientación e Función Titorial | OB | 9 |
Tutoring hours
Weekday
Mércores
Start date
2019-09-01
End date
2020-01-14
Range of hours
20:00 - 22:00
Place
Pontevedra, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Quarter
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Weekday
Xoves
Start date
2019-09-01
End date
2020-01-14
Range of hours
08:00 - 09:00
Place
Pontevedra, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Quarter
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Weekday
Xoves
Start date
2019-09-01
End date
2020-01-14
Range of hours
11:00 - 12:00
Place
Pontevedra, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Quarter
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Supervised works
2018/2019
A inclusión de nenos/as con TEA na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A percepción das familias acerca da inclusión educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ambientes de aprendizaxe e grupos mixtos: unha nova forma de sentir a infancia e a vida - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción por parte dos pais e as nais dos beneficios do xogo do xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os coñecementos do profesorado sobre o Trastorno do Espectro Autista (TEA) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Potenciación dos procesos cognitivos básicos no alumnado de Educación Infantil a través das funcións de asesoramento á familia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O primeiro contacto coas T.I.C.: Investigación sobre o seu uso ao final da educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación Familia-Escola. A Relación Familia-Escola no Século XXI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención da violencia e acoso escolar na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Importancia da alimentación saudable na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A convivencia, unha aprendizaxe para toda a vida. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Está a escola preparada para incluír ao alumnado con Síndrome de Down? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Impacto da ruptura parental no desenvolvemento persoal i escolar dos/as fillos/as. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención para a detección de posibles casos TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educar en valores a través do cine - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Un proxecto de ciencias en Educación Infantil: o universo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O xadrez como ferramenta para mellorar a lectoescritura e o tdah - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2015/2016
Iniciación ao xadrez na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O gateo e a súa relación co rendemento académico, o desenvolvemento cognitivo e a motricidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o trastorno do espectro autista e o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o tratamento do TDAH a través dos xogos de mesa: o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
As altas capacidades: a perspectiva docente, formación, coñecementos e estereotipos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A práctica do xadrez, rendemento escolar e desenvolvemento cognitivo no alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007