• Entidades Colaboradoras

Tipo de evento

Actuacións e Teatro

Entrada:

Consultar. É necesaria reserva.

Modalidade

No Liceo de Ourense e no Teatro Principal

A 29ª Mostra Internacional de Teatro Universitario de Ourense (Miteu), patrocinada pola UVigo, continúa este martes. Ás 19.00, no Liceo de Ourense, terá lugar o espectáculo Brünilda, Valquiria, mujer y cantante, de Emulsión Teatro (Estremadura). Ás 20.00 h, xa no Teatro Principal, haberá unha gala solidaria en favor do pobo palestino de Pallasos en Rebeldía.

Máis información

Nova da presentación

Web da Miteu

Anótao en:

Add to Calendar 2024-04-30 19:00:00 2024-04-30 19:00:00 29ª Miteu. Espectáculo 'Brünilda, Valquiria, mujer y cantante' e gala solidaria a prol de Palestina No Liceo de Ourense e no Teatro Principal Liceo de Ourense Sarabela Teatro Europe/Madrid public