Redes sociais

Nesta páxina atoparás as redes sociais da Universidade de Vigo, creadas para difundir a actividade diaria da institución e interactuar coa comunidade universitaria e coa sociedade en xeral.

Facebook, Twitter e Instagram son as redes que permiten comunicar da forma máis inmediata e cercana a actualidade da universidade.

Linkedin é a comunidade social de maior crecemento orientada a empresas, a negocios e ao emprego. A UVigo está presente como empresa; consolídase como referente e atrae novos clientes e provedores, de xeito que facilita a afiliación a esta. Unha ferramenta de networking imprescindible no marco actual do mercado na que contamos con miles de seguidores.

A través de Academia.edu conectamos con científicos de todo o mundo nunha plataforma con millóns de usuarios e de publicacións. Un lugar de encontro onde compartir os traballos de investigación e facilitar o seguimento de artigos relevantes nos campos de estudo.

Grazas a iTunesU podes visualizar ou descargar conferencias, clases, debates, entrevistas e eventos da nosa universidade e reproducilos cando e onde queiras. A universidade acompáñate alí onde esteas.

Icono de Twitter

Icono de Instagram

Tamén temos recollidas unha gran cantidade de páxinas en redes sociais que forman parte do universo relacionado coa Universidade de Vigo.

Ver todas as redes