Foro Aero. 'Materiais na industria aeroespacial'

32004 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

No salón de graos do edificio Politécnico

No marco do seu ciclo de charlas divulgativas Foro Aero, a Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense celebra a conferencia Materiais na industria aeroespacial: requisitos particulares, selección, deseño e mecanismos de fallo. Será ofrecida por María García, investigadora en materiais metálicos, caracterización, análise de fallo e obtención de recubrimentos no Instituto Nacional de Técnica Aeroespacial (INTA), e Juan García, enxeñeiro de estruturas en INTA e profesor asociado de Enxeñaría Aeroespacial na Universidad Politécnica de Madrid.

Web do evento

Anótao en:

Add to Calendar 2024-04-25 16:00:00 2024-04-25 16:00:00 Foro Aero. 'Materiais na industria aeroespacial' No salón de graos do edificio Politécnico Edificio Politécnico do campus de Ourense Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo Europe/Madrid public

Cartaz1.19 MB