Presentación do libro 'Applying Drones to Current Societal and Industrial Challenges'

Data de celebración:

24 de abril ás 18:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo

Edificio Politécnico do campus de Ourense

Rúa Doutor Temes, 1A
32004 Ourense

Tipo de evento

Rolda de prensa - Presentación

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

No Centro Cultural Marcos Valcárcel da Deputación de Ourense

O Centro Cultural Marcos Valcárcel da Deputación de Ourense acolle a presentación do libro Applying Drones to Current Societal and Industrial Challenges, editado polos profesores da Universidade de Vigo Diego Carou e Antonio Sartal e J. Paulo Davim, da Universidade de Aveiro. A publicación explora as aplicacións dos drones e as tecnoloxías de vangarda que impulsan a súa funcionalidade. No acto, presentado por Nieves Lorenzo, directora da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense, participarán como relatores Pablo Magariños, de UVigo Aerotech; Pedro Orgeira, de Aerospace Technology Research Group (ATRG), e José Antonio Rodríguez e Lucas Val, de Gradiant, que explicarán diferentes iniciativas levadas a cabo no eido da publicación.

Anótao en:

Programa 1.07 MB