Sesión 'In Memoriam' Profesor José Juan Pazos Arias (1964-2023)

• Entidades Colaboradoras

Data de celebración:

2 de maio ás 13:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Universidade de Vigo e RAGC

Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

Rúa Maxwell, s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Acto institucional

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

O salón de actos da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación acolle a sesión "In Memoriam" Profesor José Juan Pazos Arias (1964-2023), en homenaxe ao catedrático desta escola falecido o pasado mes de decembro.

O acto contará coa partición, entre outros, do reitor da Universidade de Vigo, Manuel Reigosa, e do presidente da Real Academia Galega de Ciencias, Juan Lema Rodicio. Tras a clausura plantarase unha árbore e colocarase unha placa na súa lembranza no exterior da escola.

Máis información

Noticia no Duvi dando conta do seu falecemento

Anótao en:

Programa do acto1.11 MB