Xornada 'Inclusión e deporte'

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na aula 0.10, na planta baixa do Edificio de Ferro

A Facultade de Educación e Traballo Social do campus de Ourense acolle a xornada Inclusión e deporte. O deporte como clave para intervir socialmente. Nela, cinco estudantes e egresadas deste centro, educadoras sociais, exporán boas prácticas desenvolvidas no eido da temática da xornada en diferentes entidades, como o Club Ximnasia Pavillón, o Club Ourense Baloncesto ou a asociación Auce. Tamén haberá obradoiros práctivos relacionados con aspectos como o manexo e comunicación coas familias ou coa xestión de grupos. Trátase dunha actividade aberta ás persoas interesadas e de balde.

Anótao en:

Add to Calendar 2024-05-02 10:00:00 2024-05-02 10:00:00 Xornada 'Inclusión e deporte' Na aula 0.10, na planta baixa do Edificio de Ferro Edificio de Ferro Facultade de Educación e Traballo Social Europe/Madrid public

Cartaz162.53 KB