Acto de graduación da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

Tipo de evento

Acto institucional

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

En dúas quendas, unha para grao e outra para mestrado

Asisten: Manuel Ramos, Vicerreitor de Ordenación Académica e Profesorado; Abel Caballero, alcalde de Vigo e Rebeca P. Díaz, directora da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

A Escola de Enxeñaría de Telecomunicación celebra este 16 de xullo o seu acto de graduación, dividido en dúas quendas. A partir das 16.30 horas no salón de actos da escola recibirán as súas bandas os estudantes de grao. Unha hora despois, ás 17.30 horas, será a quedan dos estudantes de mestrado.

Debido ás restricións derivadas da pandemia, aos eventos asistirá exclusivamente o estudantado, os padriños e madriñas de cada promoción, as persoas coordinadoras dos títulos e dúas persoas representando ao equipo directivo. Os actos gravaranse e tamén se retransmitirán en directo para as familias.

Anótao en:

Add to Calendar 2021-07-16 16:30:00 2021-07-16 16:30:00 Acto de graduación da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación En dúas quendas, unha para grao e outra para mestrado Escola de Enxeñaría de Telecomunicación Escola de Enxeñaría de Telecomunicación Europe/Madrid public