Entrega de premios do Festival científico CinVigo

Entrada:

De balde

Na Porta do Sol os días 20 e 21 de abril

Asisten: Abel Caballero, alcalde de Vigo; Belén Rubio, vicerreitora de Investigación, e Miguel Correa, director do CINBIO

O Cinbio, o Centro de Investigación en Nanomateriais e Biomedicina da Universidade de Vigo, organiza esta fin de semana o festival científico CinVigo, unha iniciativa que busca achegar a ciencia que día a día se fai neste centro ás prazas e rúas da cidade, convertendo a Porta do Sol nun auténtico laboratorio científico do que poida ser partícipe toda a cidadanía. O acto de entrega de premios ten lugar este domingo ás 13.00 horas.

Programa completo desta xornada:

11:00h Apertura

11:00h Minuto de gloria: proxectos ao escenario!

12:00h Espectáculo “Cienceando”

13:00h Peche dos postos e entrega de premios

14:00h Fin: peche do festival

Anótao en:

Add to Calendar 2024-04-21 13:00:00 2024-04-21 13:00:00 Entrega de premios do Festival científico CinVigo Na Porta do Sol os días 20 e 21 de abril Praza Porta do Sol Cinbio Europe/Madrid public