Presentación das aulas de teatro do campus de Ourense

Data de celebración:

16 de outubro de 2019 ás 20:00

Dirixido a

Estudantes , Medios , PAS e PDI

Vicerreitoría do campus de Ourense

Antiga Capela do Campus de Ourense

Campus de Ourense - Pavillón 1
32004 Ourense

Tipo de evento

Alumnado e Teatro

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na antiga capela, no Pavillón I do campus

Acto de benvida ás persoas que durante este curso académico formarán parte das catro aulas de teatro universitario do campus de Ourense, dirixidas por Fernando Dacosta e con docencia do grupo Sarabela Teatro. Trátase das aulas de teatro Rosaura, aberta ás e aos que se inician nas artes escénicas; Cordelia, destinada ás e aos que xa teñen algo de experiencia, e Maricastaña, para as e os máis avanzados. A estes tres niveis engádeselle a Aula de Teatro Infantil Gepetto.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-10-16 20:00:00 2019-10-16 20:00:00 Presentación das aulas de teatro do campus de Ourense Na antiga capela, no Pavillón I do campus Antiga Capela do Campus de Ourense Vicerreitoría do campus de Ourense Europe/Madrid public