Data de celebración:

Tipo de evento

Charlas e seminarios e Xornadas

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Na Facultade de Deseño

A Facultade de Deseño acolle as xornadas Deseño e infografía. Diversas olladas á comunicación visual. A actividade enmárcase na Semana da Creatividade 2024, un programa de actividades centradas nas principais liñas do proxecto de especialización do campus pontevedrés, organizadas polo Campus Crea co apoio da Deputación de Pontevedra e o Consello Social da Universidade de Vigo.

As xornadas abranguen as conferencias dos deseñadores Álvaro Valiño e Catarina Sampaio, continuadas pola tarde por uns obradoiros de deseño e infografía, con inscrición previa.

Anótao en:

Add to Calendar 2024-04-22 10:30:00 2024-04-22 10:30:00 Semana da Creatividade 2024. Xornada 'Deseño e infografía. Diversas olladas á comunicación visual' Na Facultade de Deseño Facultade de Deseño Campus Crea Europe/Madrid public