XV Miteu de Pontevedra: 'Estupidez artificial'

36002 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

No Teatro Principal

A XV Mostra Internacional de Teatro Universitario (Miteu) de Pontevedra clausúrase nesta xornada coa obra de Estupidez artificial, da Aula de Teatro do Campus de Pontevedra. Dirixida por Omar Ferrín e Salvador del Río, trátase dunha montaxe na que se contan tres historias que teñen como nexo común a intelixencia artificial e que abordan a busca da compañía para escapar da soidade, a procura de inspiración dun artista frustrado ou a indagación arredor da fórmula que permita dominar o mundo.

Nova no Duvi sobre a XV Miteu

Anótao en:

Add to Calendar 2024-05-03 20:30:00 2024-05-03 20:30:00 XV Miteu de Pontevedra: 'Estupidez artificial' No Teatro Principal Teatro Principal de Pontevedra Vicerreitoría do campus de Pontevedra Europe/Madrid public

Programación da XV Miteu544.82 KB