Curso de metodoloxía do enfoque do marco lóxico aplicada aos proxectos de cooperación internacional ao desenvolvemento presentados polas universidades galegas

UVigo – Responsabilidade social axenda 2030 28/09/2023

As universidades son actores clave en todo este proceso de axuda ao desenvolvemento e potentes impulsoras da innovación, o desenvolvemento económico e o benestar social, é por iso que teñen un papel fundamental para lograr o cumprimento dos obxectivos de desenvolvemento
sostible (ODS) e, á vez, beneficiarse e comprometerse coa Axenda 2030.

Esta formación, dirixida ao profesorado da Universidade de Vigo, insírese dentro do programa de formación da Rede Galega de Cooperación Universitaria ao Desenvolvemento (RGUC) destinada á comunidade universitaria galega e está financiado con cargo ao convenio asinado polas tres universidades e a Xunta de Galicia.

Os obxectivos do curso son, pro unha banda, demostrar o coñecemento práctico da metodoloxía do enfoque de marco lóxico (EML) e, por outra, identificar erros comúns nas formulacións presentadas a subvencións públicas de convocatorias anteriores.

O curso desenvolverase en modalidade virtual síncrona e presencial no campus de Ourense.

• Parte presencial
    16 horas
    4, 11, 18 e 25 de outubro de 2023, de 16 a 20 horas.
  • Traballo autónomo
    8 horas
    Desenvolvemento de tarefas de formulación de proxectos a realizar individualmente.
    Ata o 5 de novembro de 2023.

Programa e inscrición

Vicerreitoría de Benestar, Equidade e Diversidade