Data de celebración:

32004 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Na sala Emilia Pardo Bazán, no soto do Edificio de Ferro

O Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil, que acolle a Facultade de Educación e Traballo Social do campus de Ourense, péchase cunha conferencia do ilustrador Federico Fernández titulada Tecnoloxía arcaica. Con esta sesión remata unha iniciativa, dirixida pola profesora Isabel Mociño, na que ao longo de catro sesións, futuras mestras e mestres tiveron a oportunidade de dialogar con creadoras e creadores sobre a súa obra, centrándose nesta ocasión en como nelas se plasma o compromiso por acadar un mundo mellor.

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2021-10-27 17:00:00 2021-10-27 17:00:00 Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil. Conferencia do ilustrador Federico Fernández Na sala Emilia Pardo Bazán, no soto do Edificio de Ferro Edificio de Ferro Isabel Mociño Europe/Madrid public