Valentín Iglesias Sarmiento

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
O02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 20
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 10
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 20
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 60
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 120
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 105
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 10
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 5
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 45
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 30
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 60
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 38
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 45
O05G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 23
O05G110V01 G110903 Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual OP 45
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 8
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 15
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período Anual (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2020/2021

    Perfil executivo no alumnado de Educación Infantil con dificultades en lectura. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comorbilidade no autismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da provisión dos servizos dos apoyos para o alumnado con Trastorno do Espectro Autista nos centros educativos derivados pola infección da COVID-19. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Perspectiva docente sobre a inclusión do alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo de caso para un alumno con Trastorno Espectro Autista con indicios de comorbilidad en Discapacidade Intelectual na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fomento da linguaxe oral mediante PECS en Educación Infantil: Revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TEA: Programa de Intervención Educativa nun estudo de caso único para o fomento dun sistema alternativo de comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Funcionamento executivo en estudiantes con altas capacidades:unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Discapacidade intelectual e comunicación nun alumno con aciduria glutárica tipo II: un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Protocolo de Atención Temperá para detectar alteracións de Agudeza Visual en alumnas y alumnos de 2 a 3 años - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Efectividade do Modelo Denver de atención temperá na dimensión de comunicación e linguaxe: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Habilidades sociais e autismo: estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Habilidades socioemocionais no síndrome de Down: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervencións no ámbito das habilidades socioemocionais en aulumnado de Educación Infantil con Trastorno do Espectro Autista: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Efectividade da comunicación social en persoas con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectividade da comunicación social en persoas con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión sistemática: Beneficios dos Sistemas Aumentativos e Alternativos de Comunicación (SAAC) en persoas con parálise cerebral (PC) en idade escolar. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Predictores da aritmética en alumnos de 3º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Nivel de Formación Profesional para a Atención a Persoas con Trastorno do Espectro do Autismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión sistemática de estudos empíricos acerca da relación das habilidades cognitivas e adaptativas para as habilidades matemáticas básicas en alumnos de 6 a 14 anos con síndrome de Down. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Controversia en torno ao TDAH na infancia e na adolescencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise e contribución das habilidades de dominio xeral, específicas e socio-afectivas ao rendemento aritmético en 3º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sistemas hápticos de recoñecemento de expresións faciais e emocións básicas para persoas con discapacidade visual: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo de caso de síndrome de Down para habilidades sociais en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Relación entre as funcións executivas e a comprensión lectora no alumnado con TDAH na etapa de Educación Primaria: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Patriarcado: a realidade das mulleres xitanas na provincia de Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudio correlacional entre memoria de traballo e vocabulario receptivo en alumnado oínte e hipoacúsico neurosensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación da eficacia dun programa de educación emocional con alumnado de etnia xitana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da ansiedade en docentes e familiares de persoas con trastorno do espectro autista. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención en habilidades sociais e comunicativas dun alumno con Trastorno do Espectro Autista nivel 1 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para o desenvolvemento das capacidades emocionales na aula de 5º Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    «Análise da Escala da Integración Semántica en tres poboacións: alumnos con Autismo, con Síndrome de Down e normo-típicos» - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Dislexia e desenvolvemento de habilidades na lectoescritura: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Discapacidade Intelectual Leve e desenvolvemento de habilidades matemáticas temperás: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastorno específico da linguaxe: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    A interacción social nun alumno con sospeita de TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastorno do espectro autista e escritura: un estudio de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastorno do Espectro Autista e habilidades sociais: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aspectos socioafectivos e funcionamento cognitivo en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Alumnos con TDAH e habilidades instrumentais: unha análise das habilidades subxacentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    CEFI e Rendemento Académico: Estudo correlacional en 6º de Educación Primaria en un entorno bilingüe. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Capacidades de dominio xeral e específico no rendemento aritmético e os seus precursores en 6º de educación intail - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    IMOS EMOCIONARNOS. Deseño e aplicación dun programa de educación emocional nunha aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dificultades na aprendizaxe da aritmética: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Discapacidade auditiva e inclusión: unha revisión sistemática en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención sobre a intelixencia emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da competencia comunicativa dun estudante de Educación Infantil con parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Os prerrequisitos lectores e os procesos cognitivos como predictores das operacións matemáticas en Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Variables relacionadas co rendemento matemático en 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención en comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención nunha sospeita de TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo sobre as habilidades predictoras na comprensión lectora no 3º curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    " A intelixecia emocional como ferramenta educativa" Programa de intervención para mellorar a percepción e a comprensión emocional en alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Propuesta de intervención en un caso de dificultades de aprendizaje en matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Eficacia do Sistema de Comunicación con Intercambio de Imaxes en alumnos de educación infantil con Trastorno do Espectro Autista: Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Proposta de atención temperá para unha sospeita diagnóstica de TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para a mellora da comunicación nun neno con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención no deselvolvemento das capacidades emocionais no ámbito da Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención sobre o retraso simple da linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Dificultades de aprendizaxe na lectura. Programa de intervención da comprensión lectora: estratexias cognitivas e metacognitivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da comprensión de textos narrativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O funcionamento cognitivo e o rendemento en resolución de problemas matemáticos en nenos con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007