Queres dar clase ou investigar na UVigo?

Para traballar na Universidade de Vigo como profesor terás que cumprir os requisitos do corpo ou da categoría na que pretendas concorrer nos concursos de profesorado e investigación:

Para acceder ao corpo de Catedráticos/as de Universidade ou de Profesores/as Titulares de Universidade é preciso ter o título de doutoramento e estar acreditado nese corpo.

Máis información para acreditarte na ANECA.

Podes ver as convocatorias no taboleiro de convocatorias:

Para acceder ás prazas de Contratado/a Doutor/a é preciso dispoñer do título de doutoramento e ter a acreditación da ANECA ou da ACSUG.

Máis información para acreditarte na ACSUG ou na ANECA

Ver convocatorias

Para acceder ás seguintes categorías:

• Profesorado Axudante Doutor/a: é preciso dispoñer do título de doutoramento e ter a acreditación da ANECA ou da ACSUG.
    Máis información para acreditarte na ACSUG ou na ANECA
    Ver convocatorias
  • Axudante: é preciso cumprir o requisito de estar admitido ou estar en condición de ser admitido nos estudos de doutoramento e ten como finalidade completar a súa formación docente e investigadora.​​​​​​
  • Profesores Asociados: é preciso estár traballando fóra do ámbito académico universitario.
    Ver convocatorias​​​​​
  • Profesores Asociados en Ciencias da Saúde: é preciso estar traballando fóra do ámbito académico universitario no ámbito asistencial.
    Ver convocatorias
  • Profesor/a contratado/a interino/a: é preciso dispoñer do título de licenciado/a, enxeñeiro/a, arquitecto/a ou graduado para a cobertura de necesidades docentes temporais.
    Ver convocatorias

Na sección de investigar podes atopar máis información.

Se precisas ampliar información sobre estas convocatorias podes contactar coa Sección de Selección e Programas do Servizo de Persoal Docente e Investigador
+34 986 813 765 / 813 907 / 813 421
consultapdi@uvigo.es