Carteis para descargar

Sinalización COVID-19

UVigo - Comunicación 15/05/2020

Debido aos cambios xerados pola COVID-19 e co obxectico de ofrecerlle á comunidade universitaria solucións inmediatas, desde a Área de Imaxe, en colaboración co Servizo de Prevención de Riscos Laborais, deseñamos unha serie de produtos destinados a manter a distancia entre as persoas e a seguir as recomendacións de hixiene para evitar os contaxios.

Velaquí unha serie de produtos para descargar e imprimir que iremos actualizando permanentemente:

Nos centros

1. Distancia de seguridade

2. Hixiene xeral

3. Como lavar as mans con auga e con xabón

4. Como realizar a hixiene das mans con preparacións hidroalcohólicas

5. Preparación hidroalcohólica  <  |   >  |   v

6. Nos espazos de traballo

7. No aseo

8. No ascensor

Nos vehículos

1. Nos vehículos