Andrés Mazaira Castro

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 56
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 39
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 25
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 67
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 15
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 49
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 13
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 5
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 90
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 23
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 45
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 45
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 45
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 45
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB 68
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 45
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 45
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 45
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 45

2018/2019

Estratexias de marketing: organización de eventos turísticos deportivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Motivacións e satisfacción da experiencia turística na cidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Novos modelos de negocio no consumo de contidos audiovisuais de entretemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proceso de compra nas axencias de viaxes en liña. Fases e factores que o determinan - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A transformación dixital dende a perspectiva do ámbito empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dos diferentes factores que afectan aos procesos de decisión de compra do aloxamento colaborativo: o caso de Airbnb - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cero lixo en turismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A integración das canles online e offline: o gran reto do proceso de compra de produtos de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Análise, valoración e creación dun modelo de negocio no sector da Actividad Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia da confianza na elección do aloxamento por parte dos xoves. Análisis comparativo da sua incidencia no Sector Hoteleiro vs. Sector "Colaborativo". - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo das posibilidades de crecemento e diferenciación da empresa Bahia de Rivela, e construcción do modelo de negocio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O uso das distintas ferramentas dixitais nas diferentes fases da experiencia turísticas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing experiencial, conectando cós clientes a través das experiencias e emocións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

A economía colaborativa en nichos turísticos. O proxecto RideSport. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As novas ferramentas do sistema de distribución turístico. Análise da súa utilización por parte do novo consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de marketing online para Kalekói. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Novos medios de pago dixitais: contextualización e situación do sector entre os xóvenes galegos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo 3.0 Creación dun modelo de negocio para unha App de rutas temáticas. Italia Temática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo enolóxico. Situación actual da demanda do turismo enolóxico na Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo solidario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Análisis do uso das redes sociais por parte das oficinas de promoción turística españolas e a sua influencia no turismo dos destinos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Venda online de productos alimenticios - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Las estrategias de comunicación digital de las empresas de turismo rural. Análisis de la estrategia de las Casas de Aldea del geodestino Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Las estrategias de comunicación digital de las empresas de turismo rural. Análisis de la estrategia de las Casas de Aldea del geodestino Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A incidencia dos blogs nas decisións dos turistas. Unha aproximación á imaxe de Galicia nos blogs de viaxe e estilos de vida. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Título: A importancia das reservas directas na rede: Análise da utilización de ferramentas propias de ecommerce polos hoteis galegos de tres estrelas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Social, local e móbil. Tendencia dixitais que inciden no sector turístico. A situación dixital dos restaurantes con estrela michelin en galicia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción da Imaxe Galicia na cidade de Granada - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
E-commerce: o sector das apostas deportivas e a súa presenza nas redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2013/2014

ONGs: Mercadotecnia e Redes Sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do modelo de negocio dunha plataforma web: Business model canuas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007