Ernesto Fernández Guerra

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 53
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 23
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 45
O02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 15
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 23
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 53
V02M066V08 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 41
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
V02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 20
O05G130V01 G130202 Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo FB 68
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 18
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 19
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
O05G120V01 G120201 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria FB 105
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 23
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
O05G120V01 G120201 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria FB 89
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 41
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 60
O05G130V01 G130105 Recursos tecnolóxicos en educación social OB 40
O05G130V01 G130202 Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo FB 49
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10
105511V01 105511522 Deseño de programas en orientación educativa OB 0.0

Titorías presenciais concertadas

O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2019/2020). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

2019/2020

Mellora da aprendizaxe do módulo arquivamento e comunicación do ciclo de fp básica en Servizos Administrativos para un alumno con síndrome de Asperger: proposta de intervención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Autoconcepto e valor subxectivo das matemáticas: eleción e logro na educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A intervención educativa en educación infantil para nenos e nenas con TEA no recreo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estereotipos de xénero dos estudantes de Formación Profesional dun Centro Integrado de Formación Profesional da área de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Evolución da principal normativa educativa estatal e autonómica galega en materia de atención á diversidade a partir do ano 1990 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Acoso escolar ou bullying - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastono do Espectro Autista: proposta de intervención favorecendo a inclusión na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno Disocial da Conducta: programa de intervención para Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno do Espectro Autista: Estudo dun caso e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Trastorno Negativista Desafiante: unha proposta de intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Utilización de sistemas de xestión da aprendizaxe en formación profesional (moodle) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención nun caso con TDAH na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención nun caso de Trastorno do Espectro do Autismo: aplicación de sistemas alternativos e/ou aumentativos da comunicación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Aprendizaxe cooperativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Traballo cooperativo en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Transmisión dos valores a través da ensinanza da lingua xaponesa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención cunha lumna con TDAH. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastornos graves do comportamento: O Trastorno Negativista Desafiante na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Diagnóstico e Intervención do TDAH en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Descubrindo a túa vocación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

O meu caderno - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
un caso de estimulación da linguaxe: proposta de programa de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para un alumno con Síndrome de Asperger na Educación Física Secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto E-Vida de Educación para a Vida - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Programa de intervención dun alumno con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O trastorno do espectro autista en Educación Primaria. A actuación docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A dislalia na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TDAH na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño dun programa de intervención para a prevención do alcoholismo en alumnado de entre 11 e 13 anos nun IES da Estrada, Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise do proceso de tramitación das becas Erasmus+ do proxecto Next Station da Xunta de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

Programa de intervención para un alumno con deficiencia mental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de Intervención a un alumno con Síndrome de Asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Programa de intervención para o estudo dun caso dun alumno con déficit de atención e hiperactividade (TDAH) en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para un alumno con deficiencia mental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa WAKE-UP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007